تعطیلات نوروز کجا بریم؟
تعطیلات نوروز کجا بریم؟

تعطیلات نوروز کجا بریم؟

Holiday Where to go

عید نوروز بهترین فرصت برای مسافرته. برای سفر در این زمان باید به نکاتی توجه کنیم.بعضی از آژانس های مسافرتی فقط بلیط می فروشند . و بعضی از اونها علاوه بر فروش بلیت خدمات تور هم دارند. آژانس ها به دو دسته تقسیم می شوند . آژانس هایی که خودشون تور رو برگزار می کنند و یا آژانس هایی که واسطه فروش تور و یا نماینده یک آژانس مسافرتی دیگه هستند. نکاتی دیگر که قابل توجه است برای برنامه ریزی یک سفر خوب مدت زمان سفر ,بوجه سفر ,وضعیت آب و هوای مقصد ,هتل , مسیر سفر و غیره هست که در پاراگرف های بعدی توضیحات بیشتری دادیم. بهتر است از قیمت تورهای تایلند در نوروز اطلاع پیدا کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

تعطیلات کجا بریم

http://www.thailand20.com/thailand-tourمهم ترین چیزی که باعث میشه شما مقصدتون رو برای مسافرت انتخاب کنید مقدار بودجه ایه که دارین . اگر به همراه خوانواده خود سالی یک بار به مسافرت عالی و شایسته ای برین خیلی بهتر از اینه که چندین سفر با امکانات محدود  در محیط های نا امن سپری کنید. و حسرت تفریحات مختلف را داشته باشید.اگر از تغییرات قیمت آژانس های مسافرتی و هتل ها مطلع باشین ، می تونید با هزینه کمتر سفری خوب رو برای خود رقم بزنید.

 

عید نوروز کجا بریم

 

نوروز 95 قصد سفر به کجا رو دارین

http://www.thailand20.com/thailand-tourآژانس های مسافرتی چند روز قبل از شروع پرواز تورهای خود را به بالاترین قیمت می فروشند . اما اگر صندلی خالی بمونه آژانس ها قیمت های خود را به مرور پایین میارند تا صندلی های خالی پر شه. که همان تورهای لحضه آخریست و شما می توانید با هزینه کمتری از این تور ها استفاده کنید.این کاهش قیمت را هتل ها هم به وجود می آورند و تخفیف هایی را برای آژانس ها ایجاد می کنند .این اتفاق‌ها معمولا زمانی رخ می‌دهد که از مسافران کشورهای دیگر این شهرها کم می‌شن و هتل‌ها برای پر کردن اتاق‌های خود به آژانس‌ها تخفیفات ویژه ای می‌دن و این باز هم مژده ای برای کاهش هر چه بیشتر هزینۀ سفرتان است. شما می توانید هزینه رفت و برگشت خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

 

راهنمای سفر نوروز 95

 

تعطیلات عید کجا بریم

http://www.thailand20.com/thailand-tourچون تایلند به دریا نزدیکه دارای آب و هوای معتدله و کشوری کوهستانی و دارای جنگل های سرسبز و زیباست. علاوه بر اون دارای سواحلیه که هر کدوم از اونا تصویری از بهشت برای مسافرانه. و برای عید نوروز آب و هوای تایلند  عالیه. همچنین تایلند پر از هتل های مختلفه از هتل های 5 ستاره لوکس و شیک بگیرین تا هتل های یک ستاره ارزون. که بسیاری از هتل ها رو داخل سایت معرفی کردیم. که می تونین با سلیقه خودتون با دیدن قیمت هتل ها و موقعیت مکانی اونها بهترین هتل مد نظرتون رو انتخاب کنید. همچنین تایلند دارای جزایر فوق العاده زیبا و پارک های طبیعت مختلفیه که عاشقان طبیعت حتما به این مناطق سفر می کنند . این کشور دارای تفریحات مختلفیه .بهتر است به مطلب هر آنچه در سفر به تایلند باید بدانیم مراجعه کنید تا اطلاعات بهتری از کشور تایلند برای مسافرت به دست بیاورید.

تعطیلات عید نوروز کجا بریم

تعطیلات کجا بریم

http://www.thailand20.com/thailand-tour



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی